• 03-01-2019, 07:51:49
    #37
    Bez çanta aramaya başladım ama internette baktıklarım kadın kullanımına daha uygun gözüküyor. Yok mu şöyle cool bir bez çanta?
  • 03-01-2019, 08:18:34
    #38
    Yakında millete hırsız demeye başlarlar cepler alınan ürünlerle dolu olunca
  • 03-01-2019, 11:24:20
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dün Ankarada herkesin bildiği gimsaya gittim, manav reyonundan 3 5 tane poşet aldım kasaya gittim kasiyer poşet istermisiniz dedi bende elimdeki manav reyonundan aldığım poşetlere doldurdum gülümseyerek çıktım gittim.
  • 03-01-2019, 11:56:38
    #40
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 limon için bile ödedim
    hocam 2 limon için niye poşet alıyorsun ? benim gibi atsana cebine
  • 03-01-2019, 19:42:06
    #41
    Dün ve bugün birer tane aldım. Poşetler ağzına kadar doldu; komik bir görüntüydü.

    Açıkçası birazcık koyuyor ama 25 kuruştan çekinecek değiliz sonuçta. Yine de iki tane almadım bir tane alıp sıkıştırdım.
  • 03-01-2019, 20:06:43
    #42
    sonrada %90 poşet azalmasına yalan dersiniz alın işte size kanıtı
  • 04-01-2019, 14:13:32
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 04-01-2019, 14:15:51
    #44
    İlk gün sabah gittim uyku sersemi doldurdum poşetleri eve geldim fişe baktım 1.5 TL kitlenmiş gittim poşetleri iade ettim

    Sonra mı asla almam
  • 04-01-2019, 14:17:10
    #45
    Vermeyin arkadaşlar. Verdiğiniz 25 kuruşun 15 kuruşu devlete vergi olarak gidiyor. 10 kuruşta poşet sattığı için kdv veren mağazaya kalıyor. Yeter verdiğimiz vergiler. Çantayla gidin, kumaş poşeyle gidin ya da elinize alın. Eskide kaldı artık "poşete koyalım ayıp olmasın" durumu