Dün Ankarada herkesin bildiği gimsaya gittim, manav reyonundan 3 5 tane poşet aldım kasaya gittim kasiyer poşet istermisiniz dedi bende elimdeki manav reyonundan aldığım poşetlere doldurdum gülümseyerek çıktım gittim.