• 02-01-2019, 23:18:29
    #10
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Bugün alacakalrımı aldım. Poşet paralı mı dedim... Evet dediler. Ozaman tüm alacakalrımı raflara özenle yerleştirsiniz dedim Abi bari sen yapma dedi A101'deki tanıdık kasiyer kız... Demek benden önce birileri yapmış Kapşonlumun önüne doldurdum çıktım
  • 02-01-2019, 23:18:34
    #11
    vatandan ssd aldım poşet istermisiniz dediler, kalsın ben cebe koyarım dedim 30 kuruşmuş poşet, torbaya para yok
  • 02-01-2019, 23:18:40
    #12
    teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Migros'da kasada vardı o poşetlerden bugün.
    Elemanlar yılmış laf anlatmaktan, ufak tefek bişey alanlar o poşetlere atıyordu.
    Bu zorunluluğun birde sadece markette değil tüm avm'lerde geçerli olması sıkıntı Gittin kahve makinası aldın poşet paralı AVM 'de ayakkabı aldın poşet paralı
    kapıda durup poşetmi satsak ne yapsak
  • 02-01-2019, 23:23:27
    #13
    Üyeliği durduruldu
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabah bisküvi aldım, ''poşet istermisiniz'' dediler hayır dedim aldım, yürüdüm gittim.
    O değilde, içerde marul filan alan da var onların da manav poşeti var, onlar için para almıyorlar kasadaki poşetten para alıyorlar ne garip

    Marketlerin kapısında durup poşet satmayı düşünüyorum. 10 POŞET 1 LİRA :d
    zaten bize verdikleri poşetlerin parasını ürünlerle iteliyorlardı. Şimdi +poşet parası istiyorlar
  • 02-01-2019, 23:23:39
    #14
    10 poşet alana 1 sakız bedava.
  • 02-01-2019, 23:25:52
    #15
    Alacaksın bir çuval, ağzına tutacak ip dikeceksin.
    Dolduracaksın içini, atacaksın sırtına sen sağ ben selamet.
  • 02-01-2019, 23:25:56
    #16
    Bir kısmı cebimde bir kısmı elimde mutlu bir şekilde marketten çıktım. Ne kadar dışardan güzel gözükmese de
  • 02-01-2019, 23:27:04
    #17
    Bugün siftahı açtık 4 torba 1 TL
  • 02-01-2019, 23:30:40
    #18
    Valla biz bu akşam eve giderken hatunla alışveriş yaptık. Sırt çantası vardı hepsini onun içine doldurduk bavula çamaşır koymuş gibi eve gittik Pişman mıyım? Asla