• 02-01-2019, 23:12:14
    #1
    sabah bisküvi aldım, ''poşet istermisiniz'' dediler hayır dedim aldım, yürüdüm gittim.
    O değilde, içerde marul filan alan da var onların da manav poşeti var, onlar için para almıyorlar kasadaki poşetten para alıyorlar ne garip

    Marketlerin kapısında durup poşet satmayı düşünüyorum. 10 POŞET 1 LİRA :d
  • 02-01-2019, 23:13:22
    #2
    Bugun 50 krş verdim
  • 02-01-2019, 23:13:51
    #3
    Ekmek, sebze, meyve, peynir, zeytin, hayvansal gıda gibi açıkta satılan gıdaların hijyenini korumak amacıyla kullanılan çift kat kalınlığı 15 mikron ve altında olan, 500350 milimetreden küçük poşetler ise ücretsiz olmaya devam edecekmiş.

    Valla ben sırt çantamı aldım gittim dün doldurdum içine geldim. Kusura bakmasınlar 25 kuruş poşete para veremem...
  • 02-01-2019, 23:14:24
    #4
    SEO & PR 5421044962
    1 kere verdim bez torba aldım
    Kolay alıştım ben 😀

    Yoksa her poşet 25 kuruş
  • 02-01-2019, 23:14:40
    #5
    SaMuSiA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekmek, sebze, meyve, peynir, zeytin, hayvansal gıda gibi açıkta satılan gıdaların hijyenini korumak amacıyla kullanılan çift kat kalınlığı 15 mikron ve altında olan, 500350 milimetreden küçük poşetler ise ücretsiz olmaya devam edecekmiş.

    Valla ben sırt çantamı aldım gittim dün doldurdum içine geldim. Kusura bakmasınlar 25 kuruş poşete para veremem...
    ahahahaha sırt çantası iyimiş hocam.
  • 02-01-2019, 23:15:50
    #6
    Cepleri doldurdum. Allah market poşetine muhtaç bırakmasın.
  • 02-01-2019, 23:16:31
    #7
    Bizim burada 10 tane alsan 1 tane kesiyorlar. O değil bakkalları anlamıyorum ekmeğe dahi para kesiyor. Bu arada LCW gibi giyim yerlerinde de aynı şekilde varmış. O zaman bana reklamsız poşet versin. Ben boşuna reklamını yapmak istemiyorum.
  • 02-01-2019, 23:17:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabah bisküvi aldım, ''poşet istermisiniz'' dediler hayır dedim aldım, yürüdüm gittim.
    O değilde, içerde marul filan alan da var onların da manav poşeti var, onlar için para almıyorlar kasadaki poşetten para alıyorlar ne garip
    Migros'da kasada vardı o poşetlerden bugün.
    Elemanlar yılmış laf anlatmaktan, ufak tefek bişey alanlar o poşetlere atıyordu.
    Bu zorunluluğun birde sadece markette değil tüm avm'lerde geçerli olması sıkıntı Gittin kahve makinası aldın poşet paralı AVM 'de ayakkabı aldın poşet paralı
  • 02-01-2019, 23:17:58
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bende Dün 1.5 Litelik Kola İle Biskuvi Aldım Poşet İstermisiniz Dedi Yok Dedim Kolayı Elime Aldım Biskuviyide Cebime Soktum Gittim