sabah bisküvi aldım, ''poşet istermisiniz'' dediler hayır dedim
aldım, yürüdüm gittim.
O değilde, içerde marul filan alan da var onların da manav poşeti var, onlar için para almıyorlar kasadaki poşetten para alıyorlar ne garip
aldım, yürüdüm gittim.O değilde, içerde marul filan alan da var onların da manav poşeti var, onlar için para almıyorlar kasadaki poşetten para alıyorlar ne garip

Marketlerin kapısında durup poşet satmayı düşünüyorum. 10 POŞET 1 LİRA :d
