Bizim burada 10 tane alsan 1 tane kesiyorlar. O değil bakkalları anlamıyorum ekmeğe dahi para kesiyor. Bu arada LCW gibi giyim yerlerinde de aynı şekilde varmış. O zaman bana reklamsız poşet versin. Ben boşuna reklamını yapmak istemiyorum.