deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sabah bisküvi aldım, ''poşet istermisiniz'' dediler hayır dedim aldım, yürüdüm gittim.
O değilde, içerde marul filan alan da var onların da manav poşeti var, onlar için para almıyorlar kasadaki poşetten para alıyorlar ne garip
Migros'da kasada vardı o poşetlerden bugün.
Elemanlar yılmış laf anlatmaktan, ufak tefek bişey alanlar o poşetlere atıyordu.
Bu zorunluluğun birde sadece markette değil tüm avm'lerde geçerli olması sıkıntı Gittin kahve makinası aldın poşet paralı AVM 'de ayakkabı aldın poşet paralı