• 03-01-2019, 00:31:28
    #28
    Poşetlerin baskısız olması gerekmiyor mu adamların birde reklamını yapıyoruz.
  • 03-01-2019, 00:31:58
    #29
    2 limon için bile ödedim
  • 03-01-2019, 00:33:08
    #30
    Saçmalık
  • 03-01-2019, 00:38:01
    #31
    Beni baya eğlendiren bir uygulama
    İnsanların aldıklarını oralarına buralarına sokmaları çok komiğime gitti bugün, biraz da nostalji yaşadım, eski pazar sepetleriyle gidenler falan olmuş.
    Bir dönem markette çalıştığım için biliyorum, bazılarına oh olsun. 1 paket kola aldılar diyelim, 3 tane poşete koyanlar vardı. Poşet vermiyorsun diye kızanlar vardı, hadii, haddiii , kamera sizde hadii )

    Neyse, bende bez poşetçilerdenim.
  • 03-01-2019, 00:39:26
    #32
    Ortalama yılda 365 poşet harcasak 0,25 krş'tan 91,25 TL Yapıyor :d
  • 03-01-2019, 00:49:08
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Un haricinde naylon içinde satılmayan ürün var mı marketlerde ?
    Neyi neyden koruyoruz, ben anlamıyorumki ?
  • 03-01-2019, 00:50:04
    #34
    Cips aldım, kasaya gittim. Kasiyer kız, poşet ister misiniz 25 kuruş dedi, iyi olur dedim aldım. Gerçekten tuhafına gidiyor insanın poşeti sormaları 😀
  • 03-01-2019, 01:00:57
    #35
    Yakında para üstü yerine poşet verirler 😀 Sakızın devri bitti.
  • 03-01-2019, 01:09:21
    #36
    Bugün sırtımda lanet olası çantam varken üç beş bir şey almama ve aldıklarım için zerre poşete ihtiyaç olmamasına rağmen kasiyerin "Poşet ister misiniz?" sorusuna istemsizce "evet" dedim ve 25 krş daha eklendi ödeyeceğim rakama. Utandım, iptal et de diyemedim. Mecbur aldım.