Bugün sırtımda lanet olası çantam varken üç beş bir şey almama ve aldıklarım için zerre poşete ihtiyaç olmamasına rağmen kasiyerin "Poşet ister misiniz?" sorusuna istemsizce "evet" dedim ve 25 krş daha eklendi ödeyeceğim rakama. Utandım, iptal et de diyemedim. Mecbur aldım.