Beni baya eğlendiren bir uygulama
İnsanların aldıklarını oralarına buralarına sokmaları çok komiğime gitti bugün, biraz da nostalji yaşadım, eski pazar sepetleriyle gidenler falan olmuş.
Bir dönem markette çalıştığım için biliyorum, bazılarına oh olsun. 1 paket kola aldılar diyelim, 3 tane poşete koyanlar vardı. Poşet vermiyorsun diye kızanlar vardı, hadii, haddiii , kamera sizde hadii )

Neyse, bende bez poşetçilerdenim.