Dün ve bugün birer tane aldım. Poşetler ağzına kadar doldu; komik bir görüntüydü.

Açıkçası birazcık koyuyor ama 25 kuruştan çekinecek değiliz sonuçta. Yine de iki tane almadım bir tane alıp sıkıştırdım.