Vermeyin arkadaşlar. Verdiğiniz 25 kuruşun 15 kuruşu devlete vergi olarak gidiyor. 10 kuruşta poşet sattığı için kdv veren mağazaya kalıyor. Yeter verdiğimiz vergiler. Çantayla gidin, kumaş poşeyle gidin ya da elinize alın. Eskide kaldı artık "poşete koyalım ayıp olmasın" durumu