Elektrik ADI ALTINDA SOYGUN
39
●1.833
- 24-09-2018, 19:48:18Birlik olmadıkça daha çok öderiz hocamRQ7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangi lobiyse bi gidip görünelim hocamType adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2018, 21:12:47hicam oncelikle size kastim olmadigini bilmenizi ister ve ozur dilerim.
------
bence ulkede artik ekmek 2 -3 lira olmali.
elektirik en az 200 liradan baslamali hane basi.
su ise belediyenin ihtiyaci ne ise hane sayisina bolup istedigi kadar alsin bence. (hos benimkisi temmeni ama saniri yakinda olacak bir temmeni)
neden mi cunku hak ettik biz. - 24-09-2018, 21:40:45Dağıtım bedeli saçmalığı dünyanın en saçma şeylerinden birisi. Devlet bizi korumuyor ki özelleştirdiğiniz şirketleri koruyor. Yapacak bir şey yok süper güç bu şekilde olunur. Yoksa parayı başka nereden bulacaksın.