• 24-09-2018, 07:12:05
    #19
    Ne tarafa doğru yakalım ışıklarımızı
  • 24-09-2018, 07:22:43
    #20
    Su çok soğuk ama girince alışıyosun(!)
    --
    Buzdolabınızı bi kontrol ettirin. eski ise o cok yakıyor olabilir. Enerji verimlimik sınıfı a++dan yukarı olması önemli. Ekonomimiz cok iyi ama yinede tasarruf yapmak lazım.
  • 24-09-2018, 19:23:44
    #21
    her ay ortalama 70-80 lira gelen elektrik faturası 160 lira gelmiş ....
  • 24-09-2018, 19:25:28
    #22
    Diğer elektrik konusuna da yazmıştım.

    Bunlar elektrik lobisinin oyunları.
  • 24-09-2018, 19:48:18
    #23
    RQ7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her ay ortalama 70-80 lira gelen elektrik faturası 160 lira gelmiş ....
    Birlik olmadıkça daha çok öderiz hocam
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer elektrik konusuna da yazmıştım.

    Bunlar elektrik lobisinin oyunları.
    hangi lobiyse bi gidip görünelim hocam
  • 24-09-2018, 21:12:47
    #24
    hicam oncelikle size kastim olmadigini bilmenizi ister ve ozur dilerim.

    ------
    bence ulkede artik ekmek 2 -3 lira olmali.
    elektirik en az 200 liradan baslamali hane basi.
    su ise belediyenin ihtiyaci ne ise hane sayisina bolup istedigi kadar alsin bence. (hos benimkisi temmeni ama saniri yakinda olacak bir temmeni)

    neden mi cunku hak ettik biz.
  • 24-09-2018, 21:36:56
    #25
    Kolay mı geliyor o elektrik barajlardan,santrallerden kapınıza kadar tabiki dağıtım bedeli olacak. cehape döneminde mumla otururduk çok şükür artık her yerde elektrik var, tişikkirler ak parti
  • 24-09-2018, 21:40:45
    #26
    Dağıtım bedeli saçmalığı dünyanın en saçma şeylerinden birisi. Devlet bizi korumuyor ki özelleştirdiğiniz şirketleri koruyor. Yapacak bir şey yok süper güç bu şekilde olunur. Yoksa parayı başka nereden bulacaksın.
  • 24-09-2018, 22:00:14
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Gençler yeni sistem nasıl ? eğleniyor muyuz?