RQ7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her ay ortalama 70-80 lira gelen elektrik faturası 160 lira gelmiş ....
Birlik olmadıkça daha çok öderiz hocam
Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer elektrik konusuna da yazmıştım.

Bunlar elektrik lobisinin oyunları.
hangi lobiyse bi gidip görünelim hocam