Su çok soğuk ama girince alışıyosun(!)
--
Buzdolabınızı bi kontrol ettirin. eski ise o cok yakıyor olabilir. Enerji verimlimik sınıfı a++dan yukarı olması önemli. Ekonomimiz cok iyi ama yinede tasarruf yapmak lazım.