• 24-09-2018, 01:34:39
    #10
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben fatura üzerinde yazalınları açıkladım sadece Sayaçtan siz de takip edebilirsiniz ne kadar kullandığınızı. Tüketim arttıkça dağıtım bedeli de artıyor. Çok harcayandan çok çalıyorlar kısacası.
    Tepki olarak algılamayın hocam sadece anlam veremiyorum kullanmadığım elektirik kullandığım zmaankinin 1.5 katı geliyor
    aderinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şşş ses etmeyin alım gücümüz yüksek olduğu için yüksek fiyattan elektrik alıyoruz kıymet bilin. A+++ kalite.
    Ah ah..



    Stores adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek başıma yaşıyorum. Küçük bir evim var. Buzdolabı bilgisayar dışında arasıra vantilatör kullanıyorum. Ona rağmen aylık 90 TL elektirik ödüyorum
    Hatayda oturan bir arkadaşım var hocam bu ay 290 tl gelmiş onada sadece bilgisayar kullanır başka hiç bir şeyi yok tv falan ve kafayı yiyordu
  • 24-09-2018, 02:06:39
    #11
    Dağıtım ücretinde aşırı dalgalanmalar oluyor neye göre anlamış değilim.Bir ay aşırı yüksek geliyor bir ay az geliyor.Zaten ne zaman fatura fazla gelse sırf dağıtım ücretinden harcanılan elektirk her ay aynı hemen hemen.
  • 24-09-2018, 02:08:57
    #12
    bluecity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dağıtım ücretinde aşırı dalgalanmalar oluyor neye göre anlamış değilim.Bir ay aşırı yüksek geliyor bir ay az geliyor.Zaten ne zaman fatura fazla gelse sırf dağıtım ücretinden harcanılan elektirk her ay aynı hemen hemen.
    aynen öyle hocam malesef
  • 24-09-2018, 02:19:12
    #13
    Eve evcil hayvan olarak pikachu'yu alsam bu kadar elektrik faturası gelmez.
  • 24-09-2018, 02:24:19
    #14
    Sadece 2 bilgisayar çalışan koskoca oda için 109 TL ödüyoruz.
    Artık kulak arkasıda kalmadı.
  • 24-09-2018, 02:57:11
    #15
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eve evcil hayvan olarak pikachu'yu alsam bu kadar elektrik faturası gelmez.
    Tam anlamıyla beklediğim cevap
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece 2 bilgisayar çalışan koskoca oda için 109 TL ödüyoruz.
    Artık kulak arkasıda kalmadı.
    Malesef öyle hocam
  • 24-09-2018, 03:20:17
    #16
    2. elektrik konusu oldu. Bakalım daha kaç tane olacak?

    Bu arada herkese tavsiyem her ay faturanız geldiğinde sayaç kontrolü yapın. Ben 2 kere su faturasında yanlış sayaç okuma yakaladım. Yanlış sayaç okuma yapılmışsa faturada düzeltme yapılıyor.
  • 24-09-2018, 03:38:01
    #17
    Bin1SuraT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. elektrik konusu oldu. Bakalım daha kaç tane olacak?

    Bu arada herkese tavsiyem her ay faturanız geldiğinde sayaç kontrolü yapın. Ben 2 kere su faturasında yanlış sayaç okuma yakaladım. Yanlış sayaç okuma yapılmışsa faturada düzeltme yapılıyor.
    Demekki bir mağdur daha var hocam insanlar artık dayanamıyor sayaç kontrolünü dikkate alacağım teşekkür ederim
  • 24-09-2018, 06:10:38
    #18
    Kurunun yanında yaş da yanıyor ama yinede ben iyi oluyor, daha beter olsun diyorum hocam. Yoksa bu milletin akıllanacağı yok.. geçmiş olsun..