Resmen artık soyulmaya başlandık.
Koca bir yaz boyunca evimde 7/24 klima tv çamaşır makinası buz dolabı bulaşık makinası gibi şeyler çalıştı en fazla gelen elektrik parası 250 liraydı.
Bu ay sırf 10 gün evde bulunmamama rağmen 1.5 aydır klima açmamama rağmen gelen fatura gerçekten kafayı yedirtir bu CLK insana.
Kullandığımız bedel 195 TL fatura 360 TL en çok zoruma gidende BU DAĞITIM BEDELİ DENEN SAÇMALIK.
Bu hizmeti bana vereceksen bunu dağıtacaksın mecbursun bu faturaları FERRARİYLE mi dağıtıyorsunuz ne bu 90 lira dağıtım bedeli
Gerçekten artık yeter dedirttiler.
FATURA GÖRSELİNİ

Koca bir yaz boyunca evimde 7/24 klima tv çamaşır makinası buz dolabı bulaşık makinası gibi şeyler çalıştı en fazla gelen elektrik parası 250 liraydı.
Bu ay sırf 10 gün evde bulunmamama rağmen 1.5 aydır klima açmamama rağmen gelen fatura gerçekten kafayı yedirtir bu CLK insana.
Kullandığımız bedel 195 TL fatura 360 TL en çok zoruma gidende BU DAĞITIM BEDELİ DENEN SAÇMALIK.
Bu hizmeti bana vereceksen bunu dağıtacaksın mecbursun bu faturaları FERRARİYLE mi dağıtıyorsunuz ne bu 90 lira dağıtım bedeli
Gerçekten artık yeter dedirttiler.
FATURA GÖRSELİNİ

Sayaçtan siz de takip edebilirsiniz ne kadar kullandığınızı. Tüketim arttıkça dağıtım bedeli de artıyor. Çok harcayandan çok çalıyorlar kısacası.