• 24-09-2018, 01:16:07
    #1
    Resmen artık soyulmaya başlandık.
    Koca bir yaz boyunca evimde 7/24 klima tv çamaşır makinası buz dolabı bulaşık makinası gibi şeyler çalıştı en fazla gelen elektrik parası 250 liraydı.
    Bu ay sırf 10 gün evde bulunmamama rağmen 1.5 aydır klima açmamama rağmen gelen fatura gerçekten kafayı yedirtir bu CLK insana.


    Kullandığımız bedel 195 TL fatura 360 TL en çok zoruma gidende BU DAĞITIM BEDELİ DENEN SAÇMALIK.
    Bu hizmeti bana vereceksen bunu dağıtacaksın mecbursun bu faturaları FERRARİYLE mi dağıtıyorsunuz ne bu 90 lira dağıtım bedeli


    Gerçekten artık yeter dedirttiler.


    FATURA GÖRSELİNİ


  • 24-09-2018, 01:19:25
    #2
    Bu ay bize de 140 civarı gelen fatura 250 geldi. Gerçekten can sıkıcı bir durum.
  • 24-09-2018, 01:20:52
    #3
    owuzan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay bize de 140 civarı gelen fatura 250 geldi. Gerçekten can sıkıcı bir durum.
    insanların sabrını mı zorluyorlar napıyorlar anlamıyorum yani özelleştirme adı altında bu kadar sömürülmez bi toplum devletimiz inşallah bir kısıtlama koyar bu adilere en kısa zamanda
  • 24-09-2018, 01:24:13
    #4
    Ekonomi iyiye gidiyor iyiye.
  • 24-09-2018, 01:24:43
    #5
    Geçen ay 466kw, bu ay 680kw. Ayrıca 37 gün olarak faturalandırmışlar. Yüksek gelmesinin sebebi budur.
    Dağıtım bedeli geçen ay da vardı önceki aylarda da vardı. Sırf bu aya özel bir durum değil.
  • 24-09-2018, 01:28:19
    #6
    Nowcasting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomi iyiye gidiyor iyiye.
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen ay 466kw, bu ay 680kw. Ayrıca 37 gün olarak faturalandırmışlar. Yüksek gelmesinin sebebi budur.
    Dağıtım bedeli geçen ay da vardı önceki aylarda da vardı. Sırf bu aya özel bir durum değil.
    37 gün olarak faturalandırmaları benim sorunum değil ki hocam verdikleri hizmeti keşke düzgün verseler insanları mağdur etmeseler keşke
    37 günlük faturalandırma olsa bile ki anlamadığım nokta şu benim full + full çalıştırdığım zamanlarda en fazla 250 tl gelen elektrik 10 gün evde olmamama rağmen nasıl bu kadar geldi
    yani 680 kw kullanım imkansız dağıtım bedeli evet yıllardır var özellikle Antalya'da her faturaya göre arttırıyorlar 50 60 100 110 dağıtım bedeli bu HARAM dır insanların paralarını resmen çalıyorlar
  • 24-09-2018, 01:31:57
    #7
    mobiloyunhizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    37 gün olarak faturalandırmaları benim sorunum değil ki hocam verdikleri hizmeti keşke düzgün verseler insanları mağdur etmeseler keşke
    37 günlük faturalandırma olsa bile ki anlamadığım nokta şu benim full + full çalıştırdığım zamanlarda en fazla 250 tl gelen elektrik 10 gün evde olmamama rağmen nasıl bu kadar geldi
    yani 680 kw kullanım imkansız dağıtım bedeli evet yıllardır var özellikle Antalya'da her faturaya göre arttırıyorlar 50 60 100 110 dağıtım bedeli bu HARAM dır insanların paralarını resmen çalıyorlar
    Ben fatura üzerinde yazalınları açıkladım sadece Sayaçtan siz de takip edebilirsiniz ne kadar kullandığınızı. Tüketim arttıkça dağıtım bedeli de artıyor. Çok harcayandan çok çalıyorlar kısacası.
  • 24-09-2018, 01:32:17
    #8
    Şşş ses etmeyin alım gücümüz yüksek olduğu için yüksek fiyattan elektrik alıyoruz kıymet bilin. A+++ kalite.
  • 24-09-2018, 01:34:05
    #9
    Tek başıma yaşıyorum. Küçük bir evim var. Buzdolabı bilgisayar dışında arasıra vantilatör kullanıyorum. Ona rağmen aylık 90 TL elektirik ödüyorum