Bu ay bize de 140 civarı gelen fatura 250 geldi. Gerçekten can sıkıcı bir durum.
insanların sabrını mı zorluyorlar napıyorlar anlamıyorum yani özelleştirme adı altında bu kadar sömürülmez bi toplum devletimiz inşallah bir kısıtlama koyar bu adilere en kısa zamanda