Konu
Elektrik ADI ALTINDA SOYGUN
24-09-2018, 01:24:43
#5
F.Gungor
Geçen ay 466kw, bu ay 680kw. Ayrıca 37 gün olarak faturalandırmışlar. Yüksek gelmesinin sebebi budur.
Dağıtım bedeli geçen ay da vardı önceki aylarda da vardı. Sırf bu aya özel bir durum değil.