37 gün olarak faturalandırmaları benim sorunum değil ki hocam verdikleri hizmeti keşke düzgün verseler insanları mağdur etmeseler keşke
37 günlük faturalandırma olsa bile ki anlamadığım nokta şu benim full + full çalıştırdığım zamanlarda en fazla 250 tl gelen elektrik 10 gün evde olmamama rağmen nasıl bu kadar geldi
yani 680 kw kullanım imkansız dağıtım bedeli evet yıllardır var özellikle Antalya'da her faturaya göre arttırıyorlar 50 60 100 110 dağıtım bedeli bu HARAM dır insanların paralarını resmen çalıyorlar
Ben fatura üzerinde yazalınları açıkladım sadece

Sayaçtan siz de takip edebilirsiniz ne kadar kullandığınızı. Tüketim arttıkça dağıtım bedeli de artıyor. Çok harcayandan çok çalıyorlar kısacası.