Elektrik ADI ALTINDA SOYGUN
39
●1.833
- 25-09-2018, 19:51:23Kullanma dostum sana zorla mı elektrik kullandırıyorlar.
Bizim ecdâdımız at sırtında savaş, savaş koşar iken nasıl elektrik aramadı iseler sende kullanma.
Zaten bunlar hep Almanyanın Avrupanın oyunları hele bir Osmanlı tekrar dirilsin o zaman bu sabırlı günlerin faydasını huzurunu bulacaksın.
Selam & Dua ile. - 25-09-2018, 20:21:07ne diyosun sen hocam Allah aşkına burada yazdığın şeyin konuyla ne alakası var ?HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elektrik konuşuyoruz siyaseti osmanlıyı avruyanın oyunlarını kattın konuya bravo - 25-09-2018, 20:23:06İşte bak anladınmobiloyunhizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2018, 20:25:53Yetkiyi verdiniz kardeşinize, susup ödeyeceğiz.
Bize gelen fatura da farksız, yapacak birşey yok.
Çoğunluk böyle istedi, sızlanmak birşey değişmeyecek. Sürekli yeni güncelleme geliyor. Yine yakıt zam haberi vardı, bakmadım bile.
İyi oluyor, hem de çok iyi oluyor. Eşek gibi ödeyeceğiz, faturaymış. Karanlıkta oturun, tv leri kapatın. - 25-09-2018, 20:45:06Sen ve senin gibiler yüzünden bu halde zaten mee mee devam edin.HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2018, 21:06:0410 gün bende evde yoktum ve ben de Antalya'dayım gelen fatura 370 tl. Kafayı yemek üzereyim. Nasıl iş çözemedim.mobiloyunhizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2018, 21:22:44Ne yapalım şimdi elektrik faturası geldi olay mı çıkaralım.CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunlar tamamen dış mihrapların oyunu olur ona ortak olamam kusura bakma senle aynı görüşte değilim - 25-09-2018, 21:25:19HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTamam senin faturan ödeniyor belli ki yetimin garibanin hakki bize geçmesin de .HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
