• 25-09-2018, 19:35:35
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    doğalgazı bekleyin
  • 25-09-2018, 19:51:23
    #29
    Kullanma dostum sana zorla mı elektrik kullandırıyorlar.
    Bizim ecdâdımız at sırtında savaş, savaş koşar iken nasıl elektrik aramadı iseler sende kullanma.
    Zaten bunlar hep Almanya’nın Avrupa’nın oyunları hele bir Osmanlı tekrar dirilsin o zaman bu sabırlı günlerin faydasını huzurunu bulacaksın.

    Selam & Dua ile.
  • 25-09-2018, 20:21:07
    #30
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanma dostum sana zorla mı elektrik kullandırıyorlar.
    Bizim ecdâdımız at sırtında savaş, savaş koşar iken nasıl elektrik aramadı iseler sende kullanma.
    Zaten bunlar hep Almanya’nın Avrupa’nın oyunları hele bir Osmanlı tekrar dirilsin o zaman bu sabırlı günlerin faydasını huzurunu bulacaksın.

    Selam & Dua ile.
    ne diyosun sen hocam Allah aşkına burada yazdığın şeyin konuyla ne alakası var ?
    elektrik konuşuyoruz siyaseti osmanlıyı avruyanın oyunlarını kattın konuya bravo
  • 25-09-2018, 20:23:06
    #31
    mobiloyunhizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne diyosun sen hocam Allah aşkına burada yazdığın şeyin konuyla ne alakası var ?
    elektrik konuşuyoruz siyaseti osmanlıyı avruyanın oyunlarını kattın konuya bravo
    İşte bak anladın
  • 25-09-2018, 20:25:53
    #32
    Yetkiyi verdiniz kardeşinize, susup ödeyeceğiz.
    Bize gelen fatura da farksız, yapacak birşey yok.
    Çoğunluk böyle istedi, sızlanmak birşey değişmeyecek. Sürekli yeni güncelleme geliyor. Yine yakıt zam haberi vardı, bakmadım bile.
    İyi oluyor, hem de çok iyi oluyor. Eşek gibi ödeyeceğiz, faturaymış. Karanlıkta oturun, tv leri kapatın.
  • 25-09-2018, 20:45:06
    #33
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanma dostum sana zorla mı elektrik kullandırıyorlar.
    Bizim ecdâdımız at sırtında savaş, savaş koşar iken nasıl elektrik aramadı iseler sende kullanma.
    Zaten bunlar hep Almanya’nın Avrupa’nın oyunları hele bir Osmanlı tekrar dirilsin o zaman bu sabırlı günlerin faydasını huzurunu bulacaksın.

    Selam & Dua ile.
    Sen ve senin gibiler yüzünden bu halde zaten mee mee devam edin.
  • 25-09-2018, 21:06:04
    #34
    mobiloyunhizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmen artık soyulmaya başlandık.
    Koca bir yaz boyunca evimde 7/24 klima tv çamaşır makinası buz dolabı bulaşık makinası gibi şeyler çalıştı en fazla gelen elektrik parası 250 liraydı.
    Bu ay sırf 10 gün evde bulunmamama rağmen 1.5 aydır klima açmamama rağmen gelen fatura gerçekten kafayı yedirtir bu CLK insana.


    Kullandığımız bedel 195 TL fatura 360 TL en çok zoruma gidende BU DAĞITIM BEDELİ DENEN SAÇMALIK.
    Bu hizmeti bana vereceksen bunu dağıtacaksın mecbursun bu faturaları FERRARİYLE mi dağıtıyorsunuz ne bu 90 lira dağıtım bedeli


    Gerçekten artık yeter dedirttiler.


    FATURA GÖRSELİNİ


    10 gün bende evde yoktum ve ben de Antalya'dayım gelen fatura 370 tl. Kafayı yemek üzereyim. Nasıl iş çözemedim.
  • 25-09-2018, 21:22:44
    #35
    CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen ve senin gibiler yüzünden bu halde zaten mee mee devam edin.
    Ne yapalım şimdi elektrik faturası geldi olay mı çıkaralım.
    bunlar tamamen dış mihrapların oyunu olur ona ortak olamam kusura bakma senle aynı görüşte değilim
  • 25-09-2018, 21:25:19
    #36
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanma dostum sana zorla mı elektrik kullandırıyorlar.
    Bizim ecdâdımız at sırtında savaş, savaş koşar iken nasıl elektrik aramadı iseler sende kullanma.
    Zaten bunlar hep Almanya’nın Avrupa’nın oyunları hele bir Osmanlı tekrar dirilsin o zaman bu sabırlı günlerin faydasını huzurunu bulacaksın.

    Selam & Dua ile.
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yapalım şimdi elektrik faturası geldi olay mı çıkaralım.
    bunlar tamamen dış mihrapların oyunu olur ona ortak olamam kusura bakma senle aynı görüşte değilim
    Tamam senin faturan ödeniyor belli ki yetimin garibanin hakki bize geçmesin de .