Yetkiyi verdiniz kardeşinize, susup ödeyeceğiz.
Bize gelen fatura da farksız, yapacak birşey yok.
Çoğunluk böyle istedi, sızlanmak birşey değişmeyecek. Sürekli yeni güncelleme geliyor. Yine yakıt zam haberi vardı, bakmadım bile.
İyi oluyor, hem de çok iyi oluyor. Eşek gibi ödeyeceğiz, faturaymış. Karanlıkta oturun, tv leri kapatın.