Kullanma dostum sana zorla mı elektrik kullandırıyorlar.
Bizim ecdâdımız at sırtında savaş, savaş koşar iken nasıl elektrik aramadı iseler sende kullanma.
Zaten bunlar hep Almanyanın Avrupanın oyunları hele bir Osmanlı tekrar dirilsin o zaman bu sabırlı günlerin faydasını huzurunu bulacaksın.
Selam & Dua ile.
Ne yapalım şimdi elektrik faturası geldi olay mı çıkaralım.
bunlar tamamen dış mihrapların oyunu olur ona ortak olamam kusura bakma senle aynı görüşte değilim
Tamam senin faturan ödeniyor belli ki yetimin garibanin hakki bize geçmesin de .