bluecity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dağıtım ücretinde aşırı dalgalanmalar oluyor neye göre anlamış değilim.Bir ay aşırı yüksek geliyor bir ay az geliyor.Zaten ne zaman fatura fazla gelse sırf dağıtım ücretinden harcanılan elektirk her ay aynı hemen hemen.
aynen öyle hocam malesef