F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben fatura üzerinde yazalınları açıkladım sadece Sayaçtan siz de takip edebilirsiniz ne kadar kullandığınızı. Tüketim arttıkça dağıtım bedeli de artıyor. Çok harcayandan çok çalıyorlar kısacası.
Tepki olarak algılamayın hocam sadece anlam veremiyorum kullanmadığım elektirik kullandığım zmaankinin 1.5 katı geliyor
aderinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şşş ses etmeyin alım gücümüz yüksek olduğu için yüksek fiyattan elektrik alıyoruz kıymet bilin. A+++ kalite.
Ah ah..



Stores adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek başıma yaşıyorum. Küçük bir evim var. Buzdolabı bilgisayar dışında arasıra vantilatör kullanıyorum. Ona rağmen aylık 90 TL elektirik ödüyorum
Hatayda oturan bir arkadaşım var hocam bu ay 290 tl gelmiş onada sadece bilgisayar kullanır başka hiç bir şeyi yok tv falan ve kafayı yiyordu