hicam oncelikle size kastim olmadigini bilmenizi ister ve ozur dilerim.

------
bence ulkede artik ekmek 2 -3 lira olmali.
elektirik en az 200 liradan baslamali hane basi.
su ise belediyenin ihtiyaci ne ise hane sayisina bolup istedigi kadar alsin bence. (hos benimkisi temmeni ama saniri yakinda olacak bir temmeni)

neden mi cunku hak ettik biz.