Dağıtım bedeli saçmalığı dünyanın en saçma şeylerinden birisi. Devlet bizi korumuyor ki özelleştirdiğiniz şirketleri koruyor. Yapacak bir şey yok süper güç bu şekilde olunur. Yoksa parayı başka nereden bulacaksın.