• 09-09-2018, 23:48:50
    #37
    Geçmiş olsun kardeşim . Sıkma canını, problem olmayacaktır. İnşALLAH

    belki ilk çocuk olduğu için panikleme hastaneden çıktıktan sonra

    mümkün olduğunca anne sütünü içmesine özen göster daha hızlı bağışıklık kazanır ANNE bol bol su içsin Ellerini sürekli yıkasın Hastalığı geçsin .
  • 09-09-2018, 23:49:13
    #38
    çok geçmiş olsun hocam
  • 09-09-2018, 23:50:13
    #39
    Geçmiş olsun kardeşim. umarım kısa sürede toparlar kendini.
  • 09-09-2018, 23:53:14
    #40
    SEO & PR 5421044962
    Çok geçmiş olsun Allah şifa versin moral bozma
  • 09-09-2018, 23:56:35
    #41
    Geçmiş olsun. Allah şifa versin hocam.
  • 10-09-2018, 00:00:29
    #42
    Gecmis olsun allah sifa.versin yeni doganlarin yuzde 90i kuveze.giriyor iyi olana kadar hastanede kalmasi en iyisi
  • 10-09-2018, 00:04:39
    #43
    Geçmiş olsun hocam sıkmayın canınızı doğru olanı yapmışsınız.
  • 10-09-2018, 00:37:02
    #44
    ALLAH şifa versin
  • 10-09-2018, 00:43:06
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun hocam, epikriz raporunu istemeyi sakına ihmal etmeyin endişe etmeye de gerek yok gibi şu durumda, Allah yardımcınız olsun