
Çocuğumu Küveze Aldılar☹☹
84
●2.422
- 09-09-2018, 23:07:32Üyeliği durduruldumerhaba kardeşlerim benim çocugum 28 günlük annesi grip oldu ki kızımda soğuk aldı hastaneye getirdim hastanede doktorlar inceledi soğuk almış ateşi ise 38.4 dü şurup verdiler sonra yarım saat sonra geldiker bana isterseniz küveze koyalım dediler yada eve götürün dedi ama eve götürürsenizde sorumluluk kabul etmeyiz dediler imza atarsınız dediler ama ben yatırdım küveze moralim çok bozuk

- 09-09-2018, 23:10:52geçmiş olsun hocam. Ufak hastalık atlatır yeğenimiz. Yenge hanımada geçmiş olsun
- 09-09-2018, 23:11:32Endişe etmeyin, yeni doğanların bağışıklık sistemi bizlere göre daha zayıf olduğu için daha çabuk etkileniyorlar. Ateşini kontrol altında tutmak ve bir sorunda hemen müdahale etmek için almışlardır. Allah şifasını versin. Geçmiş olsun. Evde olmasından daha iyidir. Hayırlı geceler.