• 09-09-2018, 23:07:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba kardeşlerim benim çocugum 28 günlük annesi grip oldu ki kızımda soğuk aldı hastaneye getirdim hastanede doktorlar inceledi soğuk almış ateşi ise 38.4 dü şurup verdiler sonra yarım saat sonra geldiker bana isterseniz küveze koyalım dediler yada eve götürün dedi ama eve götürürsenizde sorumluluk kabul etmeyiz dediler imza atarsınız dediler ama ben yatırdım küveze moralim çok bozuk
  • 09-09-2018, 23:09:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam, ALLAH şifa versin.
    Eve götürseniz de belki sıkıntı olmayacaktı ama en doğru kararı vermişsiniz.
    Kısa zamanda atlatır inşALLAH rahatsızlığını.
  • 09-09-2018, 23:09:18
    #3
    zor bir durum ama canınızı sıkmayın hocam elinizden geleni yapıyorsunuz, rabbim inşAllah tez vakitte sağlığa kavuşturur.
  • 09-09-2018, 23:09:40
    #4
    Moralini bozma. Şuan onun sağlığı için en güzel en güvenilir yerde kardeşim. İçini ferah tut. Allah'ın iziniyle en kısa sürede çıkacaktır
  • 09-09-2018, 23:10:19
    #5
    geçmiş olsun. doktorlar insanı korkutuyorlar. inşallah ateşi tez zamanda düşer. rabbim şifasını verir inşallah.
  • 09-09-2018, 23:10:52
    #6
    geçmiş olsun hocam. Ufak hastalık atlatır yeğenimiz. Yenge hanımada geçmiş olsun
  • 09-09-2018, 23:11:32
    #7
    Endişe etmeyin, yeni doğanların bağışıklık sistemi bizlere göre daha zayıf olduğu için daha çabuk etkileniyorlar. Ateşini kontrol altında tutmak ve bir sorunda hemen müdahale etmek için almışlardır. Allah şifasını versin. Geçmiş olsun. Evde olmasından daha iyidir. Hayırlı geceler.
  • 09-09-2018, 23:11:37
    #8
    bozma moralini rabbim yardımcın olur hocam.Paylaştığınız iyi olmuş duamızda yeğenimizide dahil ederiz.Allah şifa versin ..
  • 09-09-2018, 23:11:42
    #9
    insallah tez vakit iyilesir yavrunuz. annede gripmis evde daha kotu olabilir ve bakmasi zor olabilirdi onun icin kuvez daha mantikli gibi geldi.