merhaba kardeşlerim benim çocugum 28 günlük annesi grip oldu ki kızımda soğuk aldı hastaneye getirdim hastanede doktorlar inceledi soğuk almış ateşi ise 38.4 dü şurup verdiler sonra yarım saat sonra geldiker bana isterseniz küveze koyalım dediler yada eve götürün dedi ama eve götürürsenizde sorumluluk kabul etmeyiz dediler imza atarsınız dediler ama ben yatırdım küveze moralim çok bozuk