Endişe etmeyin, yeni doğanların bağışıklık sistemi bizlere göre daha zayıf olduğu için daha çabuk etkileniyorlar. Ateşini kontrol altında tutmak ve bir sorunda hemen müdahale etmek için almışlardır. Allah şifasını versin. Geçmiş olsun. Evde olmasından daha iyidir. Hayırlı geceler.