• 10-09-2018, 12:25:34
    #73
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun Hocam en doğru karar bence denetim altında olması.
  • 10-09-2018, 12:25:49
    #74
    Çok geçmiş olsun. Son durum nedir acaba
  • 10-09-2018, 14:07:09
    #75
    Allah size sabır, yavrucağada şifa versin. Dünyadaki en can yakıcı şey kendi evladının parmağının kanamasıdır
  • 10-09-2018, 14:13:23
    #76
    Geçmiş olsun hocam Rabbim şifa versin. Tez zamanda inşallah ikiside sağlığına kavuşur kötüğ düşünme ferah tut gönlünü.
  • 10-09-2018, 14:19:55
    #77
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun Allah evladınızı size bağışlasın. Allah şifa versin
  • 10-09-2018, 14:20:29
    #78
    Geçmiş olsun. Allah şifa versin hocam.
  • 10-09-2018, 14:21:55
    #79
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam, sonuçta iyileşmesi için küveze konuluyor dayanmak gerek.
  • 10-09-2018, 14:36:24
    #80
    Hocam öncelikle geçmiş olsun merak etmeyin evden daha iyi bakılır en doğru kararı vermişsiniz. Benim çocuğu doğar doğmaz aldılar sarılık var diye 10 gün kadar yattı şimdi canavar gibi maşallah. Moralizi bozmayın hele eşinizin yanında hiç moralinizin bozukluğu belli etmeyin. Onlar daha çok etkileniyorlar. Allah şifasını versin inşallah.
  • 10-09-2018, 14:38:40
    #81
    Küvez kötü bir şey değil. Tam tersi onun iyiliği için.

    Size daha kötüsünü anlatayim. Benim çocuk doğduktan sonra kucağıma verdiler. 1 dk 1 dk dediler ve 10 sn kucağımda durduktan sonra geri aldılar. Direkt yoğun bakıma aldılar ve 3-4 gün küvezde yoğun bakımda(solunum cihazlı) kaldı, üzerine 1-2 gün küvezde solunum cihazsız kaldı.

    O durumu eşime anlatmak inanılmaz zordu çocuk doğdu ama 3 gün yüzünü göstermediler. 3 gün sonra gidip uzaktan da olsa görebildik.

    Gel gelelim: şu an 4 yaşında ve beni dövüyor Her şey gelip geçiyor, dua edin yeter.