Hocam öncelikle geçmiş olsun merak etmeyin evden daha iyi bakılır en doğru kararı vermişsiniz. Benim çocuğu doğar doğmaz aldılar sarılık var diye 10 gün kadar yattı şimdi canavar gibi maşallah. Moralizi bozmayın hele eşinizin yanında hiç moralinizin bozukluğu belli etmeyin. Onlar daha çok etkileniyorlar. Allah şifasını versin inşallah.