Küvez kötü bir şey değil. Tam tersi onun iyiliği için.
Size daha kötüsünü anlatayim. Benim çocuk doğduktan sonra kucağıma verdiler. 1 dk 1 dk dediler ve 10 sn kucağımda durduktan sonra geri aldılar. Direkt yoğun bakıma aldılar ve 3-4 gün küvezde yoğun bakımda(solunum cihazlı) kaldı, üzerine 1-2 gün küvezde solunum cihazsız kaldı.
O durumu eşime anlatmak inanılmaz zordu çocuk doğdu ama 3 gün yüzünü göstermediler. 3 gün sonra gidip uzaktan da olsa görebildik.
Gel gelelim: şu an 4 yaşında ve beni dövüyor

Her şey gelip geçiyor, dua edin yeter.