• 09-09-2018, 23:30:10
    #28
    Çok geçmiş olsun, hastane ortamın da olması daha iyi. Umarım kısa süre içerisin de toparlar.
  • 09-09-2018, 23:31:14
    #29
    Allah şifa versin hocam
  • 09-09-2018, 23:31:22
    #30
    “Bismillâhi erkîke min külli şey’in yü’zîke min şerri külli nefsin ev aynü hâsidin. Allahümme yeşfîke bismillâhi erkîke.”

    Türkçe Manası;
    (Sana ıztırap veren her şeyden, her kıskanç nefisten, her hasetçi gözden Allah’ın adıyla sana şifa dilerim. Allah sana şifa versin. Allah’ın adıyla sana şifa dilerim.)
  • 09-09-2018, 23:31:25
    #31
    allah şifa versin inşallah
  • 09-09-2018, 23:31:36
    #32
    Üyeliği durduruldu
    bebekhayati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim çocukta daha 5 aylık bugün hastanedeydik. Çok zor durumlar hocam. Canından can gidiyor insanın. Geçmiş olsun minik canımıza. En kısa sürede iyileşip çıkacaktır inşallah.
    valla hocam ilk çocugum yemin ederim eve gidecek halim yok gitmekte istemiyorum şimdi bile çok özledim



    DiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    “Bismillâhi erkîke min külli şey’in yü’zîke min şerri külli nefsin ev aynü hâsidin. Allahümme yeşfîke bismillâhi erkîke.”

    Türkçe Manası;
    (Sana ıztırap veren her şeyden, her kıskanç nefisten, her hasetçi gözden Allah’ın adıyla sana şifa dilerim. Allah sana şifa versin. Allah’ın adıyla sana şifa dilerim.)
    amin allah razı olsun hocam
  • 09-09-2018, 23:34:18
    #33
    teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, ALLAH şifa versin.
    Eve götürseniz de belki sıkıntı olmayacaktı ama en doğru kararı vermişsiniz.
    Kısa zamanda atlatır inşALLAH rahatsızlığını.
    öncelikle geçmiş olsun. arkadaş haklı. bence de en doğru kararı vermişsiniz. küvez en iyisi.
    biz de dün geceden beri acilde yatıp kalkıyoruz. kızım 28 aylık ve ateşi 38,5 ten aşağı düşmüyor.
    ama Allah'ın izniyle şimdi herşey yolunda.
    merak etmeyin, şuan olabilecek en güvenli yerde. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder inşallah.
  • 09-09-2018, 23:34:39
    #34
    Üyeliği durduruldu
    yine ne olursa olsun hepinize defalarca teşekkür ederim allah razı olsun çok teşekkür ederim
  • 09-09-2018, 23:36:36
    #35
    Üyeliği durduruldu
    sizler benim minicik kızımın amcalarısınız ve ben r10 yönetimi ve r10 ailesi olarak size çok teşekkür ederim bir birlikte oldumuz için
  • 09-09-2018, 23:36:36
    #36
    Hocam nişanlım yeni doğan yoğun bakım hemşiresi bende çok gördüm hep küvezdeki hastalarla ilgilenirler, inşallah çocuğunuza Allah şifa verir. korkmayın.