Çocuğumu Küveze Aldılar☹☹
84
●2.422
- 09-09-2018, 23:30:10Çok geçmiş olsun, hastane ortamın da olması daha iyi. Umarım kısa süre içerisin de toparlar.
- 09-09-2018, 23:31:22Bismillâhi erkîke min külli şeyin yüzîke min şerri külli nefsin ev aynü hâsidin. Allahümme yeşfîke bismillâhi erkîke.
Türkçe Manası;
(Sana ıztırap veren her şeyden, her kıskanç nefisten, her hasetçi gözden Allahın adıyla sana şifa dilerim. Allah sana şifa versin. Allahın adıyla sana şifa dilerim.) - 09-09-2018, 23:31:36Üyeliği durdurulduvalla hocam ilk çocugum yemin ederim eve gidecek halim yok gitmekte istemiyorum şimdi bile çok özledimbebekhayati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amin allah razı olsun hocamDiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-09-2018, 23:34:18öncelikle geçmiş olsun. arkadaş haklı. bence de en doğru kararı vermişsiniz. küvez en iyisi.teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz de dün geceden beri acilde yatıp kalkıyoruz. kızım 28 aylık ve ateşi 38,5 ten aşağı düşmüyor.
ama Allah'ın izniyle şimdi herşey yolunda.
merak etmeyin, şuan olabilecek en güvenli yerde. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder inşallah.