Benim çocukta daha 5 aylık bugün hastanedeydik. Çok zor durumlar hocam. Canından can gidiyor insanın. Geçmiş olsun minik canımıza. En kısa sürede iyileşip çıkacaktır inşallah.
valla hocam ilk çocugum yemin ederim eve gidecek halim yok gitmekte istemiyorum şimdi bile çok özledim
Bismillâhi erkîke min külli şeyin yüzîke min şerri külli nefsin ev aynü hâsidin. Allahümme yeşfîke bismillâhi erkîke.
Türkçe Manası;
(Sana ıztırap veren her şeyden, her kıskanç nefisten, her hasetçi gözden Allahın adıyla sana şifa dilerim. Allah sana şifa versin. Allahın adıyla sana şifa dilerim.)
amin allah razı olsun hocam