bebekhayati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim çocukta daha 5 aylık bugün hastanedeydik. Çok zor durumlar hocam. Canından can gidiyor insanın. Geçmiş olsun minik canımıza. En kısa sürede iyileşip çıkacaktır inşallah.
valla hocam ilk çocugum yemin ederim eve gidecek halim yok gitmekte istemiyorum şimdi bile çok özledim



DiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
“Bismillâhi erkîke min külli şey’in yü’zîke min şerri külli nefsin ev aynü hâsidin. Allahümme yeşfîke bismillâhi erkîke.”

Türkçe Manası;
(Sana ıztırap veren her şeyden, her kıskanç nefisten, her hasetçi gözden Allah’ın adıyla sana şifa dilerim. Allah sana şifa versin. Allah’ın adıyla sana şifa dilerim.)
amin allah razı olsun hocam