Geçmiş olsun hocam, ALLAH şifa versin.
Eve götürseniz de belki sıkıntı olmayacaktı ama en doğru kararı vermişsiniz.
Kısa zamanda atlatır inşALLAH rahatsızlığını.
öncelikle geçmiş olsun. arkadaş haklı. bence de en doğru kararı vermişsiniz. küvez en iyisi.
biz de dün geceden beri acilde yatıp kalkıyoruz. kızım 28 aylık ve ateşi 38,5 ten aşağı düşmüyor.
ama Allah'ın izniyle şimdi herşey yolunda.
merak etmeyin, şuan olabilecek en güvenli yerde. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder inşallah.