• 10-09-2018, 08:39:28
    #55
    Allah şifa versin hocam geçmiş olsun
  • 10-09-2018, 08:45:58
    #56
    geçmiş olsun hocamız inşallah tez zamanda kavuşursunuz
  • 10-09-2018, 08:46:36
    #57
    Allah şifa versin hocam, maddi manevi ihtiyacınızolursa desteklerimizi yaparız çocuk çok çok başkadır
  • 10-09-2018, 09:00:43
    #58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alla bağışlasın. Çok geçmiş olsun.
  • 10-09-2018, 09:03:40
    #59
    Üyeliği durduruldu
    @Ody;
    @chnyrdkl;
    @beachturk;
    çok teşekkür ederim allah hepinizden razı olsun
    allah kimseyi düşürmesin benim işk kız çocugum ve benim bu hayattaki tek varlığım yinede allah razı olsun destekleriniz için ☹☹☹☹



    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam bunu diyen özel hastanemi çok merak ediyorum
    bunu diyen adana yenişehir hastanesi yani devlet
  • 10-09-2018, 09:05:16
    #60
    aynrturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Ody;
    @chnyrdkl;
    @beachturk;
    çok teşekkür ederim allah hepinizden razı olsun
    allah kimseyi düşürmesin benim işk kız çocugum ve benim bu hayattaki tek varlığım yinede allah razı olsun destekleriniz için ☹☹☹☹
    Benim de kızım var 2 yaşında Allah şifasini versin hertürlü yardımı saglarım çocuklar hasta olmasın, çocuklara birşey olmasın tek istediğimiz bu
    • beachturk
    • y6lm0z
    beachturk ve y6lm0z bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 10-09-2018, 09:06:41
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de kızım var 2 yaşında Allah şifasini versin hertürlü yardımı saglarım çocuklar hasta olmasın, çocuklara birşey olmasın tek istediğimiz bu
    eyvallah hocam allah razı olsun düşünmen yeterli
  • 10-09-2018, 09:20:14
    #62
    Evlat bambaşka. Orda 10 katıyla ben yatayım da evladıma bişey olmasın der insanın içi
    Allah şifa versin inşallah ikisinede
  • 10-09-2018, 09:21:57
    #63
    Üyeliği durduruldu
    reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlat bambaşka. Orda 10 katıyla ben yatayım da evladıma bişey olmasın der insanın içi
    Allah şifa versin inşallah ikisinede
    aynen hocam allah razı olsun