• 09-09-2018, 23:13:40
    #10
    Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum. Umarım ki en kısa sürede her şey yoluna girer.
  • 09-09-2018, 23:14:37
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bozma güzel canını abi. Allah tez vakitte sağlığına kavuştursun.
  • 09-09-2018, 23:15:05
    #12
    Allah acil şifalar versin kardeşim
  • 09-09-2018, 23:16:59
    #13
    geçmiş olsun abi. En iyi kararı vermişsin. Umarım hızla iyileşir. Allah uzun ve sağlıklı ömür versin
  • 09-09-2018, 23:17:13
    #14
    Öncelikle Geçmiş Olsun İnşallah Kısa Zamanda iyileşir. Benimde 2 Numara Doğar Doğmaz Aldılar Solunum Problemi için fakat ben imza atarak çıkarttım 1 hafta bekledikten sonra eşim hastane çalışanı idi hastaneler para kazanmak için yapıyorlarmış. Yinede Sürekli takibini yapın ben hastaneden ayrılamadım kaldığı süre boyunca.
  • 09-09-2018, 23:17:26
    #15
    moralini bozma hocam. herşey düzelir. içini ferah tut
  • 09-09-2018, 23:18:11
    #16
    #🏆 https://wa.me/seonom
    Benimde kızım sarıldıktan dolayı iki gün küvezde kalmıştı, dert etmeyin kısa sürede atlatacaktır. Rabbim şifasını versin.
  • 09-09-2018, 23:18:13
    #17
    Googital.com
    Bu durumu defalarca yaşadım sizi çok iyi anlıyorum, çocuktur hasta da olur iyileşir de, üzmeyin kendinizi. Doktor gözetimi en iyisidir, 2-3 güne turp gibi olur inşallah.
    Allah şifa versin.
  • 09-09-2018, 23:20:15
    #18
    Allah şifa versin yavruya ve eşinize. Yavrunun küveze alınıp gözetim altında tutulması isabet olmuş. Arkadaşların dediği gibi: gönlünüzü ferah tutun. Bebiş kendine gelecektir.