Çocuğumu Küveze Aldılar☹☹
84
●2.422
- 09-09-2018, 23:13:40Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum. Umarım ki en kısa sürede her şey yoluna girer.
- 09-09-2018, 23:17:13Öncelikle Geçmiş Olsun İnşallah Kısa Zamanda iyileşir. Benimde 2 Numara Doğar Doğmaz Aldılar Solunum Problemi için fakat ben imza atarak çıkarttım 1 hafta bekledikten sonra eşim hastane çalışanı idi hastaneler para kazanmak için yapıyorlarmış. Yinede Sürekli takibini yapın ben hastaneden ayrılamadım kaldığı süre boyunca.