Öncelikle Geçmiş Olsun İnşallah Kısa Zamanda iyileşir. Benimde 2 Numara Doğar Doğmaz Aldılar Solunum Problemi için fakat ben imza atarak çıkarttım 1 hafta bekledikten sonra eşim hastane çalışanı idi hastaneler para kazanmak için yapıyorlarmış. Yinede Sürekli takibini yapın ben hastaneden ayrılamadım kaldığı süre boyunca.