Bu durumu defalarca yaşadım sizi çok iyi anlıyorum, çocuktur hasta da olur iyileşir de, üzmeyin kendinizi. Doktor gözetimi en iyisidir, 2-3 güne turp gibi olur inşallah.
Allah şifa versin.