Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de kızım var 2 yaşında Allah şifasini versin hertürlü yardımı saglarım çocuklar hasta olmasın, çocuklara birşey olmasın tek istediğimiz bu
eyvallah hocam allah razı olsun düşünmen yeterli