Geçmiş olsun kardeşim . Sıkma canını, problem olmayacaktır. İnşALLAH

belki ilk çocuk olduğu için panikleme hastaneden çıktıktan sonra

mümkün olduğunca anne sütünü içmesine özen göster daha hızlı bağışıklık kazanır ANNE bol bol su içsin Ellerini sürekli yıkasın Hastalığı geçsin .