• 09-08-2018, 16:51:47
    #1
    2 yıllık bilgisayar programcılığı bölümünde hangi dersler görülüyor , gerçekten programlama vs öğretiliyor mu ?
    bu bölümü okuyan varsa tecrübelerini anlatabilir mi , okumayı düşünenler var mı?
    bu bölüme gitmeyi düşünüyorum , etkili olurmu vs programlama öğretiyorlar mı ?

    ilgili arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.
  • 09-08-2018, 16:55:14
    #2
    Okullar da şu an ki dönemde kullanılmayan sistemler anlatılıyor lise de olduğu gibi kendini geliştirmek sana bağlı sadece biraz temel alırsın fazlası değil
    • bestekarx1
    bestekarx1 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-08-2018, 16:56:38
    #3
    marka üniversiteler dışında hiç biryerden birşey ögrenemezsiniz.
    benimle aynı sene mezun olan üstelik 9. yada 10. olarak bölümü bitiren ve bilgiyarı kapatmayı bilmeyen insanlar vardı. bunları geçin adam başlattan porogramı arayamıyor masa üstünde yoksa buraya kurulmamış diyor ki bunlar hep mezun oldular. 2 yıllıküniversiteden sonra sizleri bekleyen iş kapıları lise mezuniyeti ile pek farklı değil. okumak lazım mı evet okuyun lise mezunu olarak dolaşmak yerine üni mezunu olarak dolaşıyorsunuz.

    kilit nokta sizsiniz sizde istek yoksa odtü de de okusanız bir yol olmaz sizde o azim varsa birşeyler olabilir ama bir süre sonra nasılse mezun olacak herkes duygusuna kapılıyor ve salıyorsunuz
  • 09-08-2018, 16:59:19
    #4
    CriticaL666 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıllık bilgisayar programcılığı bölümünde hangi dersler görülüyor , gerçekten programlama vs öğretiliyor mu ?
    bu bölümü okuyan varsa tecrübelerini anlatabilir mi , okumayı düşünenler var mı?
    bu bölüme gitmeyi düşünüyorum , etkili olurmu vs programlama öğretiyorlar mı ?

    ilgili arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.

    4 yıl Bilgisayar Tek. Bilişim sistemleri okudum, ders içeriklerimizin %90'ı yazılım eğilimli oldu. Fakat hiç bir zaman başlangıç, temel düzeyin üzerine çıkmadılar. Üniversite sana meslek olarak çok fazla imkan sunmayacaktır. Hele ki 2 yıllık bölümler bu konuda daha çok eksik kalıyorlar. Sınıfın genel düzeyi de çok düşük kalacağı için ders kaliteside buna bağlı olarak düşüyor. İş tamamen sende bitecektir. Okuldan beklentinizi ne kadar yüksek tutarsanız o kadar hayal kırıklığına uğruyorsunuz, buda sizin motivenizi düşürüyor.
  • 09-08-2018, 17:16:30
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bilgisayar programcılığını tercih ettim bakalım neler öğrenecem )
    hangi üni yazdınız h ocam
  • 09-08-2018, 17:18:44
    #6
    okudum, lisansa(açıktan) tamamladım, şimdi yüksek lisans bitiyor. Olmuyorsa hiç yoktan iyidir pes etme, mutlaka sana faydası olacaktır.
  • 09-08-2018, 17:20:52
    #7
    CriticaL666 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıllık bilgisayar programcılığı bölümünde hangi dersler görülüyor , gerçekten programlama vs öğretiliyor mu ?
    bu bölümü okuyan varsa tecrübelerini anlatabilir mi , okumayı düşünenler var mı?
    bu bölüme gitmeyi düşünüyorum , etkili olurmu vs programlama öğretiyorlar mı ?

    ilgili arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.

    bu yil uzaktan egitimde mezun oldum. mezun olmak okadar kolay ki. oradan ne ogrendin dersen pek birsey ogrenemedim. orgun olsa bi ihtimal. ama is sizde bitiyor hocam. muhendislige tamam layacam kismetsr. ama amaciniz diplomasya o kolay. amacniz ogrenmekse okula gitmeen de ogrenirsiniz
  • 09-08-2018, 17:26:50
    #8
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okudum, lisansa(açıktan) tamamladım, şimdi yüksek lisans bitiyor. Olmuyorsa hiç yoktan iyidir pes etme, mutlaka sana faydası olacaktır.
    teşekkür ederim hocam
  • 10-08-2018, 00:12:01
    #9
    CriticaL666 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıllık bilgisayar programcılığı bölümünde hangi dersler görülüyor , gerçekten programlama vs öğretiliyor mu ?
    bu bölümü okuyan varsa tecrübelerini anlatabilir mi , okumayı düşünenler var mı?
    bu bölüme gitmeyi düşünüyorum , etkili olurmu vs programlama öğretiyorlar mı ?

    ilgili arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.
    Şuan çift haneli maaş alan türkiyenin en büyük online alış veriş mağazalarından birinin yazılım departmanında çalışan arkadaşım 2 yıllık programlama mezunu.

    Ama 4 yıllık Müh. bitirip 5-6 bin tl ye talim eden arkadaşlar da var.

    Kişisel performansların etkili olduğu mesleklerde okuduğunuz okulun bi önemi yok.

    Szin neler yapabileceğiniz önemli.

    Ben iç mimarlık firmasında çalışıyorum aynı firmada 10. yılın ne mimarlar ne iç mimarlar geldi, yıldız itü mimarsinan vs.

    hiç biri tutunamadı. Şuan Meslek lisesi mezunu Makine ressamlığı bitirmiş arkdaş iç mimari teknik toplantılara gidiyor.

    hilton projelerinin teknik ayağını baştan sona takip ediyor.


    İş kendi geliştirmekte.

    Hiç bir okul iş hayatında kullancağın bilgiyi sana vermez.