2 yıllık bilgisayar programcılığı bölümünde hangi dersler görülüyor , gerçekten programlama vs öğretiliyor mu ?
bu bölümü okuyan varsa tecrübelerini anlatabilir mi , okumayı düşünenler var mı?
bu bölüme gitmeyi düşünüyorum , etkili olurmu vs programlama öğretiyorlar mı ?
ilgili arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.