marka üniversiteler dışında hiç biryerden birşey ögrenemezsiniz.
benimle aynı sene mezun olan üstelik 9. yada 10. olarak bölümü bitiren ve bilgiyarı kapatmayı bilmeyen insanlar vardı. bunları geçin adam başlattan porogramı arayamıyor masa üstünde yoksa buraya kurulmamış diyor ki bunlar hep mezun oldular. 2 yıllıküniversiteden sonra sizleri bekleyen iş kapıları lise mezuniyeti ile pek farklı değil. okumak lazım mı evet okuyun lise mezunu olarak dolaşmak yerine üni mezunu olarak dolaşıyorsunuz.
kilit nokta sizsiniz sizde istek yoksa odtü de de okusanız bir yol olmaz sizde o azim varsa birşeyler olabilir ama bir süre sonra nasılse mezun olacak herkes duygusuna kapılıyor ve salıyorsunuz