CriticaL666 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıllık bilgisayar programcılığı bölümünde hangi dersler görülüyor , gerçekten programlama vs öğretiliyor mu ?
bu bölümü okuyan varsa tecrübelerini anlatabilir mi , okumayı düşünenler var mı?
bu bölüme gitmeyi düşünüyorum , etkili olurmu vs programlama öğretiyorlar mı ?

ilgili arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.

bu yil uzaktan egitimde mezun oldum. mezun olmak okadar kolay ki. oradan ne ogrendin dersen pek birsey ogrenemedim. orgun olsa bi ihtimal. ama is sizde bitiyor hocam. muhendislige tamam layacam kismetsr. ama amaciniz diplomasya o kolay. amacniz ogrenmekse okula gitmeen de ogrenirsiniz