CriticaL666 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıllık bilgisayar programcılığı bölümünde hangi dersler görülüyor , gerçekten programlama vs öğretiliyor mu ?
bu bölümü okuyan varsa tecrübelerini anlatabilir mi , okumayı düşünenler var mı?
bu bölüme gitmeyi düşünüyorum , etkili olurmu vs programlama öğretiyorlar mı ?

ilgili arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.
Şuan çift haneli maaş alan türkiyenin en büyük online alış veriş mağazalarından birinin yazılım departmanında çalışan arkadaşım 2 yıllık programlama mezunu.

Ama 4 yıllık Müh. bitirip 5-6 bin tl ye talim eden arkadaşlar da var.

Kişisel performansların etkili olduğu mesleklerde okuduğunuz okulun bi önemi yok.

Szin neler yapabileceğiniz önemli.

Ben iç mimarlık firmasında çalışıyorum aynı firmada 10. yılın ne mimarlar ne iç mimarlar geldi, yıldız itü mimarsinan vs.

hiç biri tutunamadı. Şuan Meslek lisesi mezunu Makine ressamlığı bitirmiş arkdaş iç mimari teknik toplantılara gidiyor.

hilton projelerinin teknik ayağını baştan sona takip ediyor.


İş kendi geliştirmekte.

Hiç bir okul iş hayatında kullancağın bilgiyi sana vermez.