Konu
2 Yıllık Bilgisayar Programcılığı Bölümü Hakkında Sorularım var
09-08-2018, 17:18:44
#6
okokok
okudum, lisansa(açıktan) tamamladım, şimdi yüksek lisans bitiyor. Olmuyorsa hiç yoktan iyidir pes etme, mutlaka sana faydası olacaktır.