Konu
2 Yıllık Bilgisayar Programcılığı Bölümü Hakkında Sorularım var
09-08-2018, 17:26:50
#8
CriticaL666
okokok adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
okudum, lisansa(açıktan) tamamladım, şimdi yüksek lisans bitiyor. Olmuyorsa hiç yoktan iyidir pes etme, mutlaka sana faydası olacaktır.
teşekkür ederim hocam