2 yıllık bilgisayar programcılığı bölümünde hangi dersler görülüyor , gerçekten programlama vs öğretiliyor mu ?
bu bölümü okuyan varsa tecrübelerini anlatabilir mi , okumayı düşünenler var mı?
bu bölüme gitmeyi düşünüyorum , etkili olurmu vs programlama öğretiyorlar mı ?
ilgili arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.
4 yıl Bilgisayar Tek. Bilişim sistemleri okudum, ders içeriklerimizin %90'ı yazılım eğilimli oldu. Fakat hiç bir zaman başlangıç, temel düzeyin üzerine çıkmadılar. Üniversite sana meslek olarak çok fazla imkan sunmayacaktır. Hele ki 2 yıllık bölümler bu konuda daha çok eksik kalıyorlar. Sınıfın genel düzeyi de çok düşük kalacağı için ders kaliteside buna bağlı olarak düşüyor. İş tamamen sende bitecektir. Okuldan beklentinizi ne kadar yüksek tutarsanız o kadar hayal kırıklığına uğruyorsunuz, buda sizin motivenizi düşürüyor.